SM rockade

Fy f*n vad kul det var!
Först tittade vi på alla tävlande, dubbelbuggen var helt klart charmigast och mest sevärd då den var väldigt showig med härliga outfits. Min personliga favorit var den trio som hade KISS som inspiration och vilket nummer.

Sedan på kvällen/natten var det dans för vem som helst. Det var verkligen kul då de allra flesta var unga och väldigt bra på att dansa, så för en gångs skull behövde jag inte dansa med någon gubbe (även om det också kan vara kul) men inte heller var det någon killbrist, underbart.

Man blir så glad av att dansa!

Be true*

PS. jag ska lägga in en bild när dem finns tillgängliga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,det var jättekul! ska bara finslipa mina buggkunskaper :P så får ut och dans mer :)

som ngn sa:

"dans är bra för själen"

bra talat!

2009-05-25 @ 15:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0