Sista dansen...


...låter som en bitterljuv filmtitel eller det sista kapitlet i någon bok, men tyvärr är det precis så, min sista pardans på länge.
Det jag nu innerligt hoppas på är att jag kan få tag i en danspartner som är på min nivå. Ett litet krux är bara att jag inte vet vart jag hamnar i höst, Gbg, Sthlm, Lund, Umeå eller mest troligt växjö. Något jag åtminstone vet säkert är att jag kommer att bli galen i sommar om jag inte får fortsätta att dansa pardans, så vet ni någon som är sugen på att träna i sommar, let me know, please.
Enda krav är: ålder: 17-25 år
                         bugg: minst steg fyra, gärna tävlat tidigare

                         Boogie Woogie: grunderna & viljan

                         Lindy hop: grunderna & viljan

Be true*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0