Johan Palm går till attack



Det har nu gått ett tag sedan denna 16-åriga kille dök upp i burken hemma hos oss alla. Jag måste säga att jag är väldigt förvånad över hans "nya" musikstil. Det var liksom inte alls i närheten av vad jag hade väntat mig.
Nog är det Johan alltid fast jag vågar påstå att det är en mer finslipad och säker Johan och det kan man inte annat än varmt välkomna. Den 20 maj är det även release.

Ni har väl inte missat hans hit Emma-Lee? I så fall tycker jag att ni snarast ska kolla upp detta och för att göra det enkelt för er: http://www.youtube.com/watch?v=MwIjw0mhOYA
Själv hade jag hört den ett par gånger på radio utan att förstå att det var han... det är annorlunda, men en bra förändring.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0