glass i stora lass



Ont i halsen som få har jag de senaste dagarna knarkat glass så det har stått härliga till.
Igår var jag till exempel hemma hos en liten vän till mig och blev bjuden på melonglass, sedan avslutade jag dagen med viol och ägglikörsglass hemma i mitt eget krypin.

veckans glasschema: Fredag-glass       Lördag-glass
                                        Söndag-glass     Måndag-glass
                                        Tisdag-glass       Onsdag- to be continued... 
                                 
Jag kan verkligen rekommendera violglassen från SIA, det var kul att få testa något nytt som faktiskt höll måttet. Jag tyckte att den hade en intressant och ren smak som jag kommer att falla för fler gånger i sommar.

Men det där sexpacket jag snackade så friskt om för ett tag sedan får jag nog lägga på hyllan ett tag, det fungerar liksom inte att få fram en vältränad kropp om man är sjuk och har ont i halsen och dessutom vräker i sig glass för att bedöva halsontet. Det är åtminstone skönt med en rättfärdigande ursäkt.
Nej, istället för ett sexpack lär det snarare vara ett big pack ett tag framöver.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0