en liten bit på vägen

rkitektprovet...

...all denna press och spänning som kretsar kring det gör en lite sådär smått galen.
Äntligen idag fick jag reda på att jag har tagit mig vidare till nästa instans. Jag är bara så glad! Fast samtidigt tar en ny form av nervositet och spänning över den plats som förut fyllts av nybörjarenervositet, nu plötsligt är det allvar, allvarligt allvar.
Håller det på att bli en Göteborgare av mig, eller ska det bli Växjö?

Jag känner mig mest skräckslagen inför de två dagarna i Gbg då jag kommer att göra de fortsatta sex delproven.
Ja och värre lär det väl bli, men för att ha en chans bland alla estetare där ute så vet jag att jag måste samla mod och armbåga mig fram där ute i stora vida världen. Tur att jag har nästan en månad att försöka göra det på då...

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0