Where is Christina?



Hon gick från Dirrty till Classy för att sedan...ja vad håller hon egentligen på med? Från att ha varit originell och banbrytande i musikindustrin redan från start har hon nu anammat någon form av Tokyostil, som hon själv uttrycker det.
Men för mig blir det platt fall och det är jag inte ensam om att tycka, jag tror att vi trogna Christina fans överlag är lite besvikna på hennes förändring. Egentligen är det mest videon till "keeps getting better" som stör mig. Istället för sprakande Tokyomagi blir det mest britney wannabe möter LillyAllen pop. Fast Christina ska givetvis ha cred för sitt mod och hennes skicklighet att alltid göra fantastiska låtar. Stryk bara den där videon så är vi kvitt.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0