Vad står på din önskelista?

    

Nu när snödropparna tittar fram och solen skiner på dagarna längtar till och med en snöälskare som jag efter sommaren. Tänk er alla sköna kvällsdopp, eller kanske en simtur i månljuset? Det står åtminstone på min önskelista för sommaren och en ny bikini såklart. Det lutar åt en vit i år faktiskt, den är från H&M och har cerisa metallicringsmönster mycket fin!
Förutom detta så står ett återbesök på PIP på "seframemotlistan". Efter en sjukt rolig festival med Teddybearsthl-mössor och Håkan Hellström-trumpinne gör vi oss nu redo för PIP 2009 och du Per, DU slipper inte undan! Det ska vi andra se till.
Givetvis förväntar jag mig att stöta på resten av Sverige där..   Be true*
    

Kommentarer
Postat av: ann

Fy sjutton va kul det var!! :) klart vi ska dit igen! :)

2009-03-22 @ 14:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0