Lagomt sjuk- hamstersjukan

Jag är sjukt svullen i halsen och ser ut som nån jäkla hamster (dock inte lika karismatiskt söt är jag rädd).
Efter bara någon dag av rastlöshet kan jag inte låta bli att fundera på hur sjuk man är när man är lagomt sjuk.
Ja ni vet när man är sjuk och man blir sådär mysigt ompysslad, men ändå är så pass frisk att man är vid medvetande och kan uppskatta gesterna. Tyvärr är jag inte inom det området nu utan bara tråkigt sjuk. Såpass dålig att jag får ställa in min Lindy hop och festen med sjömanstema, men så pass frisk att jag blir rastlös av att vila mig frisk.


Jag antar ändå att man ska vara tacksam för att man vanligtvis är så frisk som man är. Dessutom att klaga på att man är för frisk är ju faktiskt rätt idiotiskt.

be true*

Kommentarer
Postat av: Madde

hoppas verkligen att du blir frisk till uppvisningen! <3

2009-03-07 @ 22:32:15
URL: http://miinimuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0