kommande svensk supermodell

ppqbsss0904510355842ww9.jpg
                                                              Sydafrikas öken för Sisley

Vår alldeles egna Hammarö-tjej gör precis som man ska göra, nämligen att vänligt men bestämt spöa skiten ur modellvärlden.

Det ena jobbet efter det andra, det är ingen tvekan om att hennes modellkariär har tagit raketfart sedan starten för tre år sedan. Det som är så härligt med denna tjej är att hon är genuin och blygsam, alltså inte alls kaxig som vissa modeller tenderar till att vara.
Hur vet jag det då? Jo, Åsa var nämligen en av de tjejer jag umgicks mest med under högstadiet. Jag kommer aldrig att glömma när jag sa till henne, att bara hon ville så kunde hon bli modell och gå hur långt som helst, mmm! Modellscout skulle man kanske bli... 

Hon har bland annat vart med i kampanjer för Sisley, Rizzo, Vagabond (aktuell) och idag när jag gick förbi Sisters, jodå det var misstänkt likt någon vi känner...
Inget tycks stoppa vår egna Åsa Engström, go girl!

Kolla gärna in henne på http://www.stockholmsgruppen.se/

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0