Bortflugen!



Hej små glada filurer där ute!
Sorry, sorry för att det vart torka här på min lilla bloggsida. Det ska det bli ändring på, fy fy på mig!

Anledningen till detta "tillfälliga avbrott" är nämligen att jag jobbat som en galning denna veckan. Yes ni hörde rätt, jag jobbar! Det blev försäljningsjobbet och hitills är det faktiskt helt okey, om inte annat får jag sjukt med motion.

Men för att förändra er nu allt för positiva inställning till livet så måste jag meddela att min kära Stina har flugit ut, alltså utomhus! Om ni ser eller hör något om en Rosenhuvad dvärgpapegoja på vifft, let me know!
Vi saknar henne och vi är oroliga att hon blivit uppäten av en äcklig skata eller katt.
Please help!

Be true*

Kommentarer
Postat av: Elkin

Va?! Är Stina borta :O, va hemskt!

Jag ska verkligen hålla mina ögon

öppna, men vad gör man om man ser henne?

:O

2009-07-03 @ 10:58:13
Postat av: Lojjs

;O

Tänk den som är ute och går med hunden och ser en sådan fågel i en gran lär bli ganska så chockade. Jag hoppas verkligen någon hittar stina.

2009-07-03 @ 13:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0