A day off

       

Idag var första dagen på länge som jag var ledig från diverse plikter.
Skönt, skönt om jag får säga det själv, men helt sysslolös har jag knappast varit. Först lekte jag med min kära vän på fotografiet ovan, för att sedan prata av mig med en annan filur jag inte träffat på ett tag.
Det var verkligen trevligt att prata om allt mellan himmel och jord, jag tror inte vi missade en enda aspekt av våra liv som vi små tänkare går och grubblar över.
Några kilo lättare blev vi nog tillsammans, om inte körsbärskakan vägde upp det vill säga.

Så vad har vi lärt oss: Jo att prata om sina funderingar stora som små med filurer ni litar på. Ibland kan det nämligen räcka med att sätta ord på det för att det ska kännas bättre. 

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0