Ze-bra ut i vinter



Såhär i mellandagarna är det realisation i näst intill alla affärer. Så är det någon gång man ska fynda är det nu.

Dessutom har BikBoks butik på drottninggatan utförsäljning. De säljer alla plagg 3 för 100 kr. Så behöver ni kläder är det dit ni ska bege er.
Vid det här laget är det iof ganska utplockat, men jeans finns det fortfarande gott om.

Jag själv hittade dessa tre godbitarna att ta med mig hem.

*En svart lycrastickad klänning i A-linjeform med polokrage.
*Vit spetsklänning med tillhörande underklänning.
*Samt ett par zebramönstrade jeans


Allt detta gick alltså på 100 kr, inte illa!

Jag själv är helt förälskad i mina nya djuriska jeans, kaxigt värre.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0