Vinterdopp



Nog är det vinter alltid, men visst kan man fortfarande bada.

Ja, givetvis pratar jag inte om utomhus utan om badhus.
Det var igår som jag, Elkin hennes pojkvän och hans kompis drog iväg till Gustavsviks äventyrsbad.

Jag måste säga att det var någon grad för kallt i vattnet för min smak. Både jag och Elkin frös nästan hela tiden, dessutom fegade vi ur det mesta.
Efter att vi ätit hamburgare var vi alla ganska sega. Killarna hade lekt av sig och Elkin tröttnat så då bar det av hemmåt igen.

Bubbelpooolen var ändå det bästa, varmt, skönt och lugnt. En sådan skulle man ha hemma. Jag fick i varje fall användning för min nya bikini och det är ju ett plus.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0