Juluppvisning



Nu är vi mitt uppe i julstressen som varje år infinner sig när lucia närmar sig.

Och nej det är inte stressen över julklappsköp eller annat julstök som håller oss sysselsatta utan våran juluppvisning i Hammarö ishall.

Det ska planeras låtar, program, julshowens tema, kläder och allt runt omkring. Dessutom är jag ju själv med och åker i några av numren så det finns en hel del att pyssla med. Givetvis är vi enligt tradition ute i sista sekund, allt annat vore chockerande och hemskt tråkigt.

Välkomna den 12:e December (lördag), Hammarö Ishall.

Be true*


Kommentarer
Postat av: Madde

Ååh vad jag skulle viljat va med på uppvisningen, saknar det. Synd att jag inte kan komma och kolla heller :/

2009-12-02 @ 18:24:09
URL: http://miinimuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0