Julaftons outfit



äntligen är det julafton igen, en härlig tradition må jag säga.

Idag har släkten varit här hemma och firat jul med oss.
Precis som vanligt var det en hel del mat, som min mor stod för. Enligt tradition tittade vi på Kalle klockan tre för att sedan dela ut paketen. Mamma fick agera tomte och jag fick en hel del fina presenter från söta människor i min närhet.

Det som i sådana fall skiljde sig från andra år var att jag istället för Kalle Anka tittade på vår allas Anna Anka. Hon är alltid underhållande och jag är ett fan. Men julaftons program av Anna Anka's jul var lite tråkigare än dem tidigare avsnitten dock.

Hur som helst har jag haft en jättebra dag, hoppas ni har haft en bra dag också så önskar jag er en god förtsättning!

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0