Idolskandal



Idolskandal.

Ja det är nästan vad jag vill kalla kvällens Idolkval.
Att Erik var bäst efter sitt framträdande med run to the hills är det nog ingen som vågar sätta sig emot. Ändå fick han omkvala om finalplatsen, somnade tittarna där hemma, var folk för lata för att rösta eller vad hände egentligen?

Visserligen fick han sin välförtjänta plats i finalen efter kvällens andra röstning men för mig är det ett mysterium hur Kalle kunde få flest röster. Inte kan det ha varit för att han var bäst ikväll iaf, den saken är säker.
Bra är han verkligen och jag var själv med och röstade in honom i hela denna idolhärvan. Han är välförtjänt sin plats i programmet och med de framgångar han haft, men enligt mitt tycke och smak skulle hans resa tagit slut ikväll.
Dem givna finalisterna var Tove och Erik.

Fler som tycker som jag, eller är jag helt ute och cyklar?

Be true*


Kommentarer
Postat av: lojjs

Tove och erik skulle gå till final tycker jag! Håller med!

2009-12-05 @ 09:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0