Vårgrillning


Efter att ha nogrannt rengjort grillen var det dags för en liten vårgrillning tillsamman med två av mina klasskamrater från gymnasiet. Det var en lyckad kväll med bra sällskap och läskande blåbär- och hjortroncider. Till mat grillade vi fläskkotletter till det klyftpotatis, bearnaissås samt grönsallad med tomater och gurka, yummi!

Sedan följde mycket snack bland annat om kläder, kroppsuppfattningar och bröst både fejk och äkta. Jag tror banne mig vi lyckades slå någon form av rekord idag, låt oss kalla det "bröstlängdssnack".

Be true*

Kommentarer
Postat av: lojjs

är bilden med maten de ni åt, har du tagit den? va gött det såg ut* btw jag vill också snacka bröstsnack -.-

2009-04-19 @ 09:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0