Att töja på gränserna

   

Idag var jag på mitt årliga besök på I2 med mamma. Även om man inte brukar hitta så mycket så är det ändå en trevlig tradition att följa.
I år hittade jag faktiskt en silverberlock i form av ett peacemärke som jag så länge letat efter, dessutom så köpte jag även en minitöjning. För er som nu hoppar högt av förvåning, så kan jag genast meddela att jag fortsatt inte ska töja utan bara har denna som ett snyggt smycke.

Nu sitter jag här framför datorn med en mugg jordgubbsfil med fullkornsflingor på toppen, att rekommendera. Lilla Ture har till och med vart och norpat en flinga eller två, den lilla busungen.

Ikväll har jag även varit på 35-årsfest det var helt okey men lite tråkigt i längden, lika barn leka bäst som det så fint heter. Hur som helst hade jag på mig en mörkt blå klänning från H&M, mitt peacehalsband, svarta strumbyxor med enkla svarta pumps till och givetvis min töjning.

Men nu ska jag i alla fall sova, godnatt på er.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0