Sexiga killar och blont hårsvall



Idag har varit en händelserik dag.
Jag började klockan 07.00 med en arbetsintervju på Kortdesign Hammarö, sedan bar det av vidare till min praktik 1 h och 20 min bort. Därefter, precis hemkommen till Karlstad blev jag hämtad av min moster, vi skulle nämligen på "tjejkväll" på Livskraft. Där bjöds det på förfriskningar och utlottningar av håruppsättningar och avgiftningskurer med mera.
Jag måste säga att höjdpunkten ändå var modevisningen, de visade badkläder och underkläder, för att inte nämna killarna, whoo! jag säger bara det... den snaggade killen..mums* De bjöd verkligen på sig själva det var riktigt trevligt. Eye-candy är aldrig fel på en fredagseftermiddag.

Som avslutning på denna effektiva dag håller jag nu på att färga Elkins utväxt. Så att hon kan vara lika glamourös som Scarlett.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0