Playboy mansion


Where are Kendra and Bridget?
Det verkar som att Heff har sagt tack och adjö till två av sina tre flickvänner. Så vitt jag vet är fortfarande Holly "the number one" och nu kanske "the number one and only" till och med.

Heff ska själv ha sagt: "To be perfectly frank, I have unexpectedly fallen in love. It is the relationship with Holly that will probably last forever. The others will last for as long as they want it to last before going on with their careers and lives."

Jag måste säga att jag avundas Holly. Hon är nog den vackraste människan på jorden men framförallt verkar hon ha en superhärlig personlighet och bra värderingar. Hon är helskön kolla gärna in http://www.youtube.com/watch?v=VMyq9esGJ04&feature=PlayList&p=BC177150491AE04D&index=3&playnext=2&playnext_from=PL
Fast en lite yngre pojkvän skulle jag nog ändå föredra...

Nu väntar i alla fall JAG på en liten, liten playboy bunny om ni förstår vad jag menar...

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0