Blodtörstande marsvin

I söndags var jag på min kusins konfirmation, vilket följdes med fika och massa smaskig smörgåstårta. När jag ändå var där tyckte min moster att jag kunde visa mina kusiner hur man klippte klorna på deras små nyinköpta marsvin och visst kunde jag väl göra det. Det jag inte visste var att den ena spanade in min tumme och helt oanande gick den till attack mot min stackars vänstertumme!

"Jag tycker bäst om djur som har lite mjuka tänder." Nina, 7 år.
ur boken: Krokodiler talar inte svenska

Jo tack Nina, jag förstår vad du menar.

Be true*                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0